Alle snille mennesker kommenterer på bloggen min. *love*

Blogglisten

fredag 16. april 2010

Skjevikåsen på Spa.....

I dag leverte mamma og pappa meg på Skjevikåsen, der skal jeg være til mandag sammen med min gode venn Scott. Mamma og pappa skulle visst til Trondheim i noe som heter barnedåp. Jeg vet ikke helt hva det er, men det har visst noe med en baby å gjøre. Scott og jeg skal kose oss masse i helga, vi ble veldig glade når vi møttes igjen =)

Vi er gode venner vi to!

Jeg har en sykdom baki rompa mi som gjør at jeg må ta tabletter. Men jeg er litt sår baki rompa, men Scott er veldig snill og hjelper vasker meg.......


Scott hadde besøk av en kamerat, men han var litt slitsom. Han skal hjem i dag, så da tror jeg at det blir roligere i huset og at Scott og jeg kan kose oss i fred.


1 kommentar: